uxon. OUTSOURCING MARKETINGU

Potrzebujesz zewnętrznego działu marketingu, bądź wsparcia dla już funkcjonującego działu marketingu?

 

Coraz więcej firm decyduje się na współpracę z zewnętrznymi firmami, na tzw. outsourcing. Dotyczy to różnych aspektów działania firmy, ale w głównej mierze działu marketingu. Powodów jest kilka. Te najważniejsze to chociażby optymalizacja kosztów. Własny dział marketingu wiąże się bowiem ze sporymi wydatkami - kosztami utrzymania zespołu, czy chociażby jego edukacji, bez której jest po prostu nieefektywny. Innym powodem jest fakt, iż zewnętrzni partnerzy są zazwyczaj bardziej wydajni - pomimo tego, że nie ma ich fizycznie wewnątrz organizacji. Chcesz się przekonać, jak to działa w praktyce? Umów się z nami na spotkanie!

BRIEF

Nie trać czasu i umów się z nami jeszcze dziś! Wypełnij poniższy BRIEF, a my w ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą.